v-gel larynx maskers voor konijn en kat

Met trots presenteert Vetin de v-gel® larynx maskers voor konijn en kat.

De naam voor dit unieke product staat voor de V van veterinair en gel voor het zachte en soepele materiaal waaruit het is samengesteld.

De veterinaire varianten voor konijn en kat zijn ontwikkeld naar analogie van de humane supraglottis larynx cap die al vele jaren haar unieke eigenschappen in het humane luchtweg management heeft bewezen.

V-gel® larynx maskers zijn gevormd naar de specifieke anatomie van de oropharynx van het konijn of de kat en verkrijgbaar in verschillende maten per doeldier. Bij de juiste maatkeuze zorgt voor een veilige perfecte aansluiting op de glottis zonder risico van trauma. Dit in tegenstelling tot het traditioneel intuberen met behulp van een endotracheaal tube met of zonder cuff of het gebruik van een mond-neus masker.

video

Voordelen v-gel

De voordelen van v-gel® ten opzichte van intuberen of gebruik van mond- neus maskers:

• de anatomische vorm in combinatie met het zachte materiaal garanderen een effectieve afsluiting zonder beschadiging van trachea en larynx, resulterend in een veilige anesthesie én optimaal comfort voor de patiënt
• snelle, veilige en makkelijke insertie
• geen postoperatieve complicaties zoals hoesten en kokhalzen
• lage ademweerstand dankzij een ruim luchtkanaal
• veilige en optimale ‘pasvorm’ voorkomt lekkage
• geen aversie bij de patiënt door de geur van anesthesiegassen
• super zacht en anatomisch gevormde tip voorkomt aspiratie van eventueel reflux vloeistof
• voorzien van een sample port ten behoeve monitoring dus geringe dode ruimte
• geïntegreerd bijtblok ter voorkoming van beschadiging
• materiaal is geschikt om te autoclaveren ter voorkoming van kruisinfecties

V-gel® larynx maskers voor konijn en kat: uniek en onmisbaar bij anesthesie en luchtweg management bij (acute) aandoeningen van de voorste luchtwegen.

v-gel kat

v-gel konijn

info en video's v-gel

kijk hier voor demonstraties, video's, testimonials etc etc

Omdat v-gel een revolutionair product is, komen wij het graag bij u op de praktijk laten zien.

Met goed nagebouwde modellen van kat en konijn kunt u zélf de proef op de som nemen en voelen hoe makkelijk de v-gel is aan te brengen.
Onze rayonmanagers geven dierenarts en paraveterinair graag een demonstratie, maar ook ons verkoop binnendienstteam  is getraind om al uw vragen te beantwoorden.